niedziela, 16 listopada 2014

Hair ♥

Hei ♥ 
Witam was w kolejnym poście, tym razem o włosach ;) Chyba każda z nas lubi jak włosy układają się tak jak byśmy chciały, lecz bardzo rzadko to następuje. Zazwyczaj jest to nasza wina. Popełniamy błędy w podstawowej pielęgnacji naszych włosów. Odkąd wyczytałam te informacje, zbierałam w całość, mogę wam polecić te rady, bo każda z tych rzeczy jest równie ważna! Oczywiście nie jestem specjalistką, po prostu dużo czytałam, słyszałam, testowałam! ;* 




1.Każda z nas chce mieć jak najlepiej umyte włosy, a więc daje jak najwięcej szamponu. Broń boże! Szamponu wyciskamy tyle ile zmieści się w zakrętce od butelki. W przeciwnym razie włosy szybciej się przetłuszczają, a pasma są matowe.  

Jeżeli chodzi o odżywkę, aby sprawdzić ile włosy jej potrzebują, nakładamy na włosy porcję wielkości orzecha laskowego i przeczesujemy, jeżeli nie zrobiliśmy tego łatwo, dokładamy produktu. 

2.Włosy trzeba zawsze myć dwa razy! Po jednym nie usuniemy dokładnie tłuszczu,kurzu i innych zanieczyszczeń. 

Jak myć włosy? A więc, nalewamy troszkę szamponu na dłoń, dodajemy wodę i nanosimy na skórę naszej głowy, dokładnie masując, przeciągamy na końce włosów i myjemy, spłukujemy dokładnie i powtarzamy ;)

3.Maskę nie nakładamy od razu po umyciu głowy, rozcieńcza się z wodą na włosach i nie daje oczekiwanego efektu, po umyciu  wyciskamy włosy w ręcznik. Nakładamy ją na całej długości włosów. 

4.Suszymy pod włos!Suszarkę trzymamy 10 cm od głowy, suszymy w przeciwnym kierunku niż mają one być ułożone. Po umyciu należy odczekać co najmniej 20 minut, aby wysuszyć włosy. W przeciwnym razie, gorące powietrze od suszarki sprawi gotowanie się wody na naszych włosach i uszkodzi łuskę włosa. 

5.Szampon dobieramy do własnych potrzeb, jeżeli np. mamy tłuste włosy użyjemy szamponu z wyciągiem z ziół. 

6.Włosy spłukujemy wodą o temperaturze naszego ciała. Dopiero na koniec dla dodania blasku możemy polać włosy chłodnym strumieniem. 

7.Płukanki ja osobiście stosuje płukanki z cytryny, raz na jakiś czas do ostatniego płukania stosujemy wodę z łyżką soku z cytryny, włosy pięknie lśnią!



Piękne włosy prawda? :** Też chcecie takie mieć? ;) Wszystko od was zależy!



4 komentarze: