poniedziałek, 5 stycznia 2015

New Year 2015!

Hej! Niestety nadszedł dzień, kiedy muszę iść do szkoły. Sama tego nie rozumiem, bo większość szkół wraca 7 stycznia, to nasza szkoła zażyczyła sobie,żebyśmy przyszli i 5...
Spacerowałam ostatnio z moim psem i postanowiłam zrobić kilka zdjęć,  jakość nie jest powalająca, ponieważ były robione komórką. Wyjęłam ostatnio lustrzankę rodziców ;)) Zrobiłam kilka pierwszych zdjęć i dwa z nich postanowiłam wam tutaj dodać ;) Moje pierwsze bokeh! Mam nadzieję,że się spodoba. 



Mój sylwester był naprawdę udany ;) Wieczorem pojechałam na rynek z moją przyjaciółką, udało nam się dotrzeć prawie pod scenę, ale po krótkim czasie nogi miałam jak z waty i na samą punkt 00:00 wróciłyśmy do domu, aby nowy rok świętować w ciepełku, z piccolo, bez różnych dziwnych pijanych osób. 

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia

    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń