niedziela, 14 grudnia 2014

Christmas! ❄

Hei! 
Mamy już 14 grudnia, a śnieg jak przyszedł na jeden dzień, tak poszedł i śladu po nim nie ma. 
Przygotowania do świąt idą pełną parą. W domu już choinka jest.Do mojego pokoju również trafiła malutka choinka, którą muszę jak najszybciej ozdobić. 
Więc może w kilku punktach pokaże wam co zmieniłam, zrobiłam w swoim pokoju na tegoroczne święta. :) 
1. Mini choinka! Jeszcze nie gotowa, a więc brak zdjęcia :)
2. Lampki - w tym roku postawiłam na dużo światełek. Oświeciłam całe biurko mini okrągłymi lampkami, wydaje mi się dość efektownie, sami zobaczcie! 
3.Świece- jak już mówiłam, światło! Uwielbiam w ciemności małe promyczki świec i w dodatku pięknie pachnące! W tym roku zakupiłam ich kilka ;)
4.Lampka led - jest śliczna! mini lampka stoi na moim biurku i mieni się tysiącami kolorów!
5. Sztuczny śnieg. Pięknie wygląda na szybie! Ponieważ śniegu jeszcze nie ma, postanowiłam 'zrobić' go sama, kilka szablonów, napis i gotowe!

6. Zdjęcie w ramce! dodaje to troszkę czerwieni do mojego pokoju, takie zdjęcie i to własnoręcznie wykonane, włożone w ramce, wygląda bosko!

To już wszystkie pomysły na ozdobienie skromnie takiego małego pokoju jaki ja posiadam!






Instagram ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz